|
|
|
| Ονοματεπώνυμο |
Σχόλια |
| 31) |
ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ |
|
Τοποθεσία: dikefalos.gr |
|
|

Στα Πατήσια μέχρι το φινάλε
ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΜΙΝΙ
Ο ΕΣΑΚΕ συνεδρίασε χθες (13/01) και έδωσε οριστικά λύση για το θέμα του κλειστού των Πατησίων και την αδειοδότηση του για αγώνες της Α1. Ο πρόεδρος Βασίλης Οικονομίδης μάλιστα, εγγυήθηκε προσωπικά ότι η ΑΕΚ οριστικά θα παίζει στα Πατήσια μέχρι το τέλος της φετινής αγωνιστικής περιόδου. Συγκεκριμένα, η ΑΕΚ θα πάρει άδεια για τα ματς με Λάρισα, Τρίκαλα, Ολυμπιακό, Αρη, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό.
|
| 30) |
ΧΑΝΤΜΠΟΛ |
|
Τοποθεσία: dikefalos.gr |
|
|

Για το "διπλό" στο Κιλκίς
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΚΑΡΑ ΤΡΕΛΛΑΝΕ ΜΑΣ ΚΙ ΑΛΛΟ
Επειτα από δύο εβδομάδες διακοπής του πρωταθλήματος της Α1 χάντμπολ, η ΑΕΚ αύριο (14/01) στις 18:00 αγωνίζεται στο Κιλκίς την τοπική ομάδα στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής. Η ομάδα του Γιάννη Αρβανίτη βρίσκεται σε καλή κατάσταση η οποία και φάνηκε και στο φιλικό με τον Δούκα. Ο Ελληνας τεχνικός θέλει την εκτός έδρας νίκη για να παραμείνει η Ενωση σε "τροχιά" τίτλου, ενώ για το αυριανό (14/01) ματς δεν υπολογίζει στους Κρεμμόνα και Ανδρώνη. Ο Βελιτσιάνος είχε ίωση τις τελευταίες ημέρες, αλλά αναμένεται να αγωνιστεί κανονικά. Ο προπονητής της ΑΕΚ Γιάννης Αρβανίτης αναφερόμενος στο αγώνα της ομάδας του με τον ΓΑΣ Κιλκίς στο Κιλκίς τόνισε: "Επανερχόμαστε στη δράση μετά τις διακοπές των εορτών. Η ομάδα είναι σε καλό δρόμο. Έχουμε σταθερότητα στην απόδοση, έχουμε ρυθμό . Θέλουμε σε κάθε παιχνίδι να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Υπάρχει δύσκολο πρόγραμμα, αρχής γενομένης του παιχνιδιού με το ΓΑΣ Κιλκίς, το οποίο είναι δύσκολο". Αναφορικά με το θέμα του γηπέδου, αναμένονται οριστικές εξελίξεις από την Πέμπτη (15/01) με το κλειστό της Αγίας Βαρβάρας να είναι το φαβορί.
|
| 29) |
AFIEROMA AEK |
|
|
|
|
| 28) |
ΑΕΚ μεριά... |
|
|
|
Ο Κόκκαλης θα έχει αντίπαλο κι από ΑΕΚ μεριά
Απ΄ όσα μαθαίνω γύρω γύρω από την παραγοντική πιάτσα, έχω την αίσθηση ότι ο Σωκράτης Κόκκαλης σύντομα θα έχει κι άλλο ένα δυνατό αντίπαλο μετά τους πολυμετοχικούς του Παναθηναϊκού.
Έτσι, εκτός του Βγενόπουλου, του Βαρδινογιάννη και του Γιαννακόπουλου δεν θα αργήσει να έχει απέναντί του και τον Δημήτρη Μελισσανίδη!
Οι πληροφορίες της στήλης είναι συγκεκριμένες: Ο «τίγρης» το έχει πάρει απόφαση και δεν πρόκειται να κάνει πίσω. Θα την πάρει πίσω την ΑΕΚ!
Ο Μελισσανίδης μολονότι η οικονομική συγκυρία, κακά τα ψέματα, δεν ευνοεί τέτοιες επιχειρηματικές κινήσεις, θα το κάνει το βήμα. Απλά, κοιτάζει να το κάνει έχοντας και τις λιγότερες δυνατές απώλειες στο οικονομικό, καθώς οι εποχές δεν προσφέρονται για μεγάλες
γενναιότητες.
ʼλλωστε, μάλλον ως γενναιότητα μπορεί να εκληφθεί η απόφασή του να εμπλακεί με την ΑΕΚ των χιλίων προβλημάτων.
Οι δε άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τον Μελισσανίδη επιχειρούν να τον αποτρέψουν. Σκεπτόμενοι λογικά. Όμως, ο «τίγρης» δεν κρατιέται. Την αγαπάει την ΑΕΚ, το γουστάρει ρε παιδί μου και θα το κάνει.
Κι ίσως είναι λίγο πρόωρο, αλλά μάλλον θα αποκτήσει και περισσότερο ενδιαφέρον το πράγμα με Μελισσανίδη αντίπαλο του Κόκκαλη από ΑΕΚ μεριά.
Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού δείχνει πάντα αχτύπητος, αλλά κι ο «τίγρης» δεν είναι αντίπαλος της πλάκας. Το αντίθετο.
Γι΄ αυτό λέω: θα έχει ενδιαφέρον το πράγμα κι από πλευράς Κόκκαλη.
Πηγή: www.sport-fm.gr
|
| 27) |
RENIA |
|
|
|
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΩΜΕΝΗ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ!!!
savefski Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 07:15
για να καταλαβω ρε ρενια,αν το καλοκαιρι ο τιγρης εμπαινε στην ΑΕΚ δεν θα ηταν συμμετοχος κ στις υποχρεωσεις που εχει η ομαδα,οπως φυσικα καθε ομαδα εχει?δηλαδη αν παρει καποιος αυριο τον οσφπ θα απιτησει απο τον κοκαλιαρη να εξωφλησει πρωτα κ ολες τις υποχρεωσεις της παε για τα επομενα 5 χρονια?πιστευω οτι ορισμενες φορες ξεφευγεις κ δεν αναγνωριζεις τιποτα καλο σε αυτους τους ανθρωπους,που στην τελικη εχουν βαλει κ καποια εκατομμυρια για την ΑΕΚ χωρις να παιρνουν πισω ΤΙΠΟΤΑ αν πουλησουν.αληθεια οταν ο τιγρης εδωσε την ΑΕΚ στον τροχανα,ποσα ειχε βαλει στην ΑΕΚ κ ποσα πηρε πισω?κ την εδωσε πληρωνοντας τις υποχρεωσεις της για τα επομενα χρονια?
|
thodoris Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 07:56
Πουλήστε κύριοι ΜΕΤΟΧΟΙ......
οχι για εμένα αλλα για την φουκαριάρα την μάνα μου.....
που μαραζώνει χωρις πρωτάθλημα 14 χρόνια...
Φιλάκια πολλα στα φιλαράκια μου (gb21&doperman) κλπ.....
|
george_r21_keratsini Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 11:33
re paidia dn mporo na katalavo auto pou lene oti opoios tin parei 8a exei na plirosei ta xrei...afou eipan oti 8a kanoun tin au3isi metoxikou kefalaiou 15 miria oste na kalif8oun ta xrei...etsi opoios tin parei dn 8a exei na plirosei tpt
|
Εγκαθετος Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 12:20
george ειναι απλό. 15 μυρια ειναι οι φετινες υποχρεώσεις συν οσα σκοπευουν να δωσουν για μεταγραφες μεχρι το καλοκαίρι. Τα υπολοιπα 20 μυρια που εχουν φαγωθει οτι εχουμε χρεωθεί μεχρι τα μπουνια είναι ό,τι δοσεις ειναι να πληρωθουν απο το καλοκαίρι μεχρι τον αιώνα τον απαντα. Δηλαδη πχ, πηραν ενα ψυγειο και ειπαν ας το πάρουμε απο τον Κωτσοβολο σε 24 ατοκες δόσεις; Εγινε μέρος της μαυρης τρύπας και το ψυγείο! Αυτη ειναι η προπογανδα που μας ταίζουνε και καποιοι χαυουμε.
Και ο τιγρης βεβαια αρχοντας: "Θα πληρώσω εγώ τις δοσεις του ψυγειου που αγοράσατε εσείς; Να το ξοφλησετε πρωτα και μετα θα το σκεφτώ.". Μιλαμε για ΑΕΚάρα, όχι αστεία.
|
Εγκαθετος Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 12:24
θοδωρη, μην την αναφερεις καλύτερα την συγκεκριμενη διαφήμηση. Θυμιζει πολύ τον Χατζατζαρη και τα 35 ευρω που μας ζηταει για την "μανα" ΑΕΚ. Οχι τιποτε αλλο, αλλα του παει το στυλ Ξανθοπουλος.
Και τον κουραμπιέ βεβαια τον τρωει ο ίδιος στο τελος, "για την φουκαριάρα την μανα του", χαχαχα!!!
|
ΚΙΤΡΙΝΟΣ Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 13:31
ΡΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΕΓΚΑΘΕΤΟΒΑΡΙΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΧ;ΑΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΡΙΑΛ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑ ΜΑΣ ΠΙΑ ΑΡΧΙΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕ.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΙΤ ΤΗΣ ΑΕΚ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ;ΚΑΙ ΤΑ 35 ΕΥΡΩ ΤΑ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕΛΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΤΑ ΕΔΩΣΕΣ ΓΑΥΡΑΚΟ
|
ΑντρέαςΠ. από Λεμεσό Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 14:42
Λεφτά,λεφτά,λεφτά το άτιμο το χρήμα δεν αφήνει τίποτα όρθιο. Μακάρι να υπήρχε ένας αξιόπιστος τρόπος να βάζαμε όλοι εμείς οι άγνωστοι οπαδοί της ΑΕΚ απο λίγα ευρώ μπας και βλέπαμε άσπρη μέρα.Λέω αξιόπιστο τρόπο γιατί πριν μερικά χρόνια κάποιοι ήρθαν κάτω στην Κύπρο μας πούλησαν κάμποσες μετοχές και απο τότε ρωτάμε τι έγιναν και κανένας δεν μας λέει!! .
Παιδιά να ευχηθούμε στον Κοβάσεβιτς καλή ανάρρωση και να παρακαλούμε όλοι να έχουμε την υγεία μας.
Ολοι κοντά στην ΑΕΚ μας ,να πηγαίνει καλά να χαιρόμαστε και μείς λιγάκι, και να κάνουμε και καμιά προσευχή μπας και βρεθεί κανένας χριστιανός να δώσει μερικά μύρια από τα δις μύρια του να σώσει την δόλια την ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ.
Αντε ο Θεός να βάλει το χέρι Του και να έχουμε μια καλή χρονιά τόσο στην προσωπική μας ζωή όσο και στην ΑΕΚΟΖΩΗ ΜΑΣ!!
|
Εγκαθετος Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 14:53
Ναι κιτρινε, εδω ειναι το site οσων λατρευουν την ΑΕΚ. Εσυ που λατρευεις την οριτζιναλ τι δουλεια εχεις;
|
fidelcastro Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 19:19
RENIA,ti egine?pires fora?ante epitelous na deikseis ta originalxxdomatiaka sou esthimata.....(mats.. mouts..)
|
|
| 26) |
SOCRATESthe caby |
|
|
|

hehehe
|
| 25) |
SOCRATESthe caby |
|
|
|

ekso ta palia mesa ta nea leme
|
| 24) |
ʼνοιγμα σε επενδυτές |
|
|
|
Χατζηχρήστος: «Όχι στρο διχασμό»
Τέλος ο Χατζηχρήστος αναφέρθηκε και στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η μάνα ΑΕΚ. «Η Ερασιτεχνική έχει μια πάγιά θέση, στην κατάντια και τραγική κατάσταση που βρίσκεται διεκδικεί να πάρει ότι της ανήκε από την ανώνυμη εταιρία. Σημασία έχει όμως τώρα να ορθοποδήσει η ποδοσφαιρική ομάδα ώστε να λυθούν και τα προβλήματα της Ερασιτεχνικής».
[ www.goalday.gr]
|
| 23) |
RENIA |
|
|
|
virus Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 14:33
ΤΕΤΟΙΑ ΡΙΣΚΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΡΕ ΣΥ ΡΕΝΙΑ.
ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΝ 10 ΦΟΡΕΣ Κ ΠΑΛΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ.ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΖΕΡΤΖΕΛΕΣ.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΣΤΑΘΗΣ Κ ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
ΟΥΥΥΥΥ ΠΕΤΑΜΕΝΕ ΣΤΑΘΗ ΤΣΙΡΑΚΙ ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
|
Εγκαθετος Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 16:02
Aς μου εξηγησει καποιος γιατι δε καταλαβαίνω. Προφανως ο κυριος Μελισσανιδης θελει να παρει μια ΑΕΚ με μηδεν χρεη. Και για αυτον τον λόγο εδινε 70εκ το καλοκαίρι συμφωνα με τον Σταθη (για να παρει το μανατζμεντ οπως λεει). Τωρα εχει την ευκαιρια να παρει το μανατζμεντ με 15εκ με την υποχρέωση να καλύψει τα επομενα χρονια το μεγαλύτερο μερος της τεραστιας "μαυρης τρυπας" των 20εκ σε δοσεις. Στη χειροτερη περίπτωση δηλ να παρει αυτο που ήθελε το καλοκαίρι με τα μισά λεφτά.
Που ακριβώς βρισκεται η μούφα; Στο ότι η οικονομική κριση δεν τον εχει αγγίξει ή στο ότι πραγματι είχε ρευστο 70εκ το καλοκαίρι που ειχε σκοπο να τα διαθεσει για την ΑΕΚ;
|
aggelos 21 Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 18:43
egathete mporeis na m exhghseis pws mia omada pou kostologoutan to kalokairi 200 ek euro eftase se auto to shmeio???min petas tin mpala stin exedra,des tin alitheia kathara!!o tigris ftei gia auto???2 fores tou ekleisan tin porta sta moutra..ti ton perases kanena paidaki,ehei k autos egwismo k ysterofymia!!!ti nomizeis mono o kontos ehei??oute emena m aresei h tahtiki t alla den mporw na ton kathgorhsw!!eite to theloume,eite ohi allh lysh den yparhei k o theios apo tin ameriki(notias) varethike na dinei lefta gia na to paizoun oi alloi magkes..ti mporw na pw gia auton ton anthrwpo??oute tin fatsa tou den xerw..krima giati me ta lefta t kapoioi ehtisan villes!!!
|
Εγκαθετος Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2009 09:37
Aγγελε τα πραγματα είναι απλά και τα βλέπεις και ο ιδιος αλλά δεν το καταλαβαίνεις.
α) Αν εχει ο τιγρης εγωισμό έχουν και οι μέτοχοι που κοστολογούσαν οπως λες την ΠΑΕ 200εκ. Τωρα που του δίνουν την πλειοψηφία με 15εκ (προσεξε τοσο ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ, δε σημαίνει ότι τοσο ΑΞΙΖΕΙ. Μονο απο τηλεοπτικά, χορηγούς και διαρκείας, τα 15εκ τα βγαζει ΑΝΕΤΑ η ΑΕΚ), ποιός από τους δυο βάζει τον εγωισμό του ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ;
β) Σε ποιό σημείο εννοείς ότι έφτασε η ΑΕΚ; Απο το καλοκαίρι που ο τιγρης εδινε 70εκ μεχρι σημερα η "τρυπα" εχει μεγαλώσει 7εκ και απο 13 (τα διακανονισμένα χρεη του 44) έγινε 20. Σιγά τη διαφορά. Πως εξηγείς ότι για 7εκ επιπλέον ανοιγμα ο τιγρης δε δίνει πια ούτε 15; Και να σου θυμήσω ότι αυτα τα 7 εκ είναι ενα ποσό που ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ εμφανίζεται και ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ πληρώνουν απο τη τσεπη τους οι μετοχοι. Απλως εφέτος υπαρχει το προβλημα ρευστότητας + καποιες επιπλέον αναγκες για μεταγραφές. Ποιά άλλη κοσμοιστορική καταστροφή βλέπεις να έχει γίνει;
γ) Τη φατσα του Νοτια δεν την ξέρεις γιατί δεν έχει τσατσους απο πίσω να την βαζουνε μερα παρα μέρα στις εφημερίδες, ούτε διαρρέει στον τύπο τα ονειρα που βλεπει καθε βραδι και το καθε ποτε παει για τσισα του. Παρόλα αυτα ο Νοτιας εχει ΒΑΛΕΙ λεφτα στην ΑΕΚ ενω ο τιγρης μεχρι τώρα εχει μονο ΠΑΡΕΙ λεφτα απο την ΑΕΚ. Διαφωνείς;
δ) Απο όσους εχουν βγει και έχουν κατηγορήσει τον Ντεμη για τα μύρια όσα, όλοι μα όλοι έχουν κανει ιδιαίτερη μνεία στην εντιμότητά του. Πρεπει να ντρεπεσαι που εξακολουθεις ακόμα το ίδιο παραμύθι για τις βίλλες.
Διαβασε τη συνεντευξη Τροχανα που ειπε πολλά ενδιαφεροντα, μεταξύ των οποίων και πως τελικά αγόρασε την ΠΑΕ απο τον τίγρη. Και αν θες τη συμβουλή μου, μην ακούς ουτε εμένα, ουτε κανέναν. Ψαξε τα πραγματα μονος σου και κρίνε με το μυαλό σου. Και μη καταδεχεσαι τη μασημενη τροφη της r.
|
Byzantinos21r Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2009 21:44
otan o 8eos moiraze myalo esy kratouses omplela mallon
|
Εγκαθετος Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2009 16:50
Κι εσυ ήσουν στη σκεπαστή, ε;
|
aggelos 21 Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2009 07:16
egw xerw oti to kalokairi eihe allos to panw heri k elege gia 200 ek,twra lene gia 15 meta ta osa lathi ekanan k egw ta eiha epishmanei alla esy m eleges grafiko,empathi me ton konto k oti lew to poihma tou hatzatzari..to kalokairi pou erhete oi nyn metohoi tha plhrwsoun ton tigri gia na tin parei tin omada..
file m,mporei o notias k o kathe notias na kanei tin AEK prwti k as oikonomhsei,den m noiazei..egw thellw tin omada prwtathlitria!!!
kala kaneis k askeis tin kritiki s ston tigri pou stin parousa fasi mono tigris den einai alla pes mas k gia to mega lathos tou kalokairiou h gia tis ekloges tis era to 2005!!!min ta xehname auta..
opws k na ehei,allh lysh ston orizonta den yparhei,eite mas aresei eite ohi,as perimenoume to kalokairi na mpei h omada mellisanidi..ws tote agios o theos!!!
|
|
| 22) |
ΣΧΟΛΙΑ |
|
Τοποθεσία: GAZZETA.GR |
|
|
Ποτέ δεν ήταν ντέρμπι!
Ξεκινώ με δύο προβλέψεις για τους παίκτες του στοιχήματος. Ακολουθούν το πρώτο διπλό και η πρώτη νίκη με πάνω από ένα γκολ διαφορά. Σημειώστε τα και δεν θα χάσετε. Επιστρέφουμε στο ποδόσφαιρο. Σε αυτό που στις μέρες της διοικητικής ιλαροτραγωδίας, που ελπίζω να τελειώσει ή τουλάχιστον να διακοπεί σήμερα το απόγευμα, μας χάρισε πάλι χαμόγελα. Από εκεί που η Κυριακή ήταν μια μέρα φόβου ξαναγίνεται σιγά σιγά μέρα χαράς κι αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό από την στιγμή που ο μοναδικός πραγματικός στόχος της ΑΕΚ, η κατάκτηση του πρωταθλήματος, έχει χαθεί εδώ και μήνες. Η ΑΕΚ της Κυριακής και η εξέδρα της Κυριακής ήταν ότι πιο κοντινό σε αυτό που θέλουμε και μπορούμε εδώ και πάρα πολύ καιρό. Πάθος αλλά και σχέδιο στο γήπεδο, πάθος και στην εξέδρα που ήταν η πιο ζεστή φέτος. Νομίζω πως η ομάδα την άξιζε αυτή την συμπαράσταση για την προσπάθεια ανάκαμψης που κάνει αλλά και επειδή δεν βλέπω από κανέναν την διάθεση να αναζητήσει άλλοθι στο ότι όχι απλά δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες μεταγραφικές κινήσεις αλλά και στο ότι, ελπίζω μόνο μέχρι σήμερα το απόγευμα, η ΑΕΚ δείχνει σαν ακυβέρνητο καράβι. Και να έψαχναν βέβαια εγώ προσωπικά δεν θα τους έδινα αλλά το γεγονός πως η ομάδα ασχολείται μόνο με το ποδόσφαιρο το οποίο γίνεται κάθε Κυριακή και καλύτερο είναι άξιο αναφοράς και θετικών σχολίων.
Αν μη τι άλλο βλέπουμε 2-3 συνδυασμούς της προκοπής και το κυριότερο λίγη χαρά στο παιχνίδι και όχι την μίζερη προσπάθεια εφαρμογής συστημάτων που πιθανόν είχε διαβάσει καλά αλλά προφανέστατα αδυνατούσε να μεταδώσει ο προηγούμενος προπονητής. Αν το ποδόσφαιρο ήταν μόνο γνώση τότε όλοι οι προπονητές που ξέρουν ανάγνωση και πολλές γλώσες θα ήταν κορυφαίου. Όταν ένας από τους κορυφαίους προπονητές όλων των εποχών έχει δηλώσει πως είναι ευχαριστημένος αν οι παίκτες του κάνουν το
3% από όσα τους έχει πει με ακρίβεια κάθε τι άλλο απλά κάνει μια ομάδα να φαίνεται αδούλευτη από υπερβολική τακτική
δουλειά. Τέλος πάντων. Ακόμη και το 4-3-3 που με τον Δώνη μπορούσε να λειτουργήσει μόνο σε ματς που η ομάδα άφηνε την πρωτοβουλία στον αντίπαλο λειτούργησε πολύ καλύτερα χθες με βασική όμως διαφοροποίηση το 2-1 αντί για 1-2 στο κέντρο. Το 1-2 είναι σίγουρα καλύτερο και πιο επιθετικό αλλά πρέπει να παίζεται από χαφ πολύ ανώτερης κλάσης που καμία ομάδα στην Ελλάδα δεν διαθέτει. Το 1-2 είναι πιο απλό αλλά και πιο παραγωγικό λόγω της πιο εύκολης εφαρμογής και βέβαια μεγάλο ρόλο έπαιξε πως και οι τρεις επιθετικοί ήταν πραγματικοί επιθετικοί και όχι κολλημένοι κοντά στις πλάγιες γραμμές. Και οι τρεις έβγαιναν στα άκρα όταν το απαιτούσε η φάση αλλά υπήρχαν και μέσα στην περιοχή για να τελειώσουν φάσεις. Ο Τζιμπούρ έβαλε το γκολ αλλά και οι άλλοι δύο είχαν από μία τουλάχιστον ευκαιρία, ο Εντίνιο την απίστευτη, να βάλουν γκολ από θέση φορ. Το θέμα είναι να παίρνουν περισσότερες φορές την μπάλα. Νομίζω πως αυτό το σύστημα με τον Σκόκο στη θέση του Καφέ και τον Καφέ πιο πίσω στην θέση του Ενσαλίβα μπορεί να λειτουργήσει πάρα πολύ καλά στα παιχνίδια που η ΑΕΚ αντιμετωπίζει μαζικές άμυνες δηλαδή στα περισσότερα του πρωταθλήματος.
Φυσικά ο Πελετιέρι μόνο
«νεκρός» θα πρέπει να ξαναβγεί από την ενδεκάδα. Με πάνω από είκοσι κοψίματα απέναντι σε τρεις χαφ με επαρκέστατη τεχνική, που δεν πουλούσαν δηλαδή ούτε χάριζαν μπάλες, ο Αργεντίνος έδειξε πως είναι αυτό που περιμέναμε το καλοκαίρι όταν αποκτήθηκε. Ένα από τα 2-3 καλύτερα αμυντικά χαφ του Ελληνικού πρωταθλήματος. Από τους λίγους παίκτες που μπορούν να κάνουν αριθμητική υπεροχή αναγκάζοντας τον αντίπαλο να παίζει σχεδόν πάντα, στο χώρο μάχης του κέντρο, ένας με δύο.
Ο Εντίνιο δεν ήταν κακός και με λίγη τύχη θα έβαζε και γκολ όμως η ΑΕΚ όταν τον έχει βασικό χάνει την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί την απίστευτη ικανότητα του να αλλάζει την ροή του αγώνα υπέρ της ομάδας του. Για αυτό νομίζω πως θα τον δούμε αρκετές φορές πάλι να έρχεται από τον πάγκο, στα δυσκολότερα παιχνίδια, με τον Σκόκο στην θέση του με την προϋπόθεση βέβαια ο Αργεντίνος να κάνει τις μέσα έξω κινήσεις που έκαναν και οι τρεις κυνηγοί χθες. Γιατί είναι βέβαιο πως μπορεί και να δημιουργήσει και να τελειώσει φάσεις.
Ξεκινώ με δύο προβλέψεις για τους παίκτες του στοιχήματος. Ακολουθούν το πρώτο διπλό και η πρώτη νίκη με πάνω από ένα γκολ διαφορά. Σημειώστε τα και δεν θα χάσετε. Επιστρέφουμε στο ποδόσφαιρο. Σε αυτό που στις μέρες της διοικητικής ιλαροτραγωδίας, που ελπίζω να τελειώσει ή τουλάχιστον να διακοπεί σήμερα το απόγευμα, μας χάρισε πάλι χαμόγελα. Από εκεί που η Κυριακή ήταν μια μέρα φόβου ξαναγίνεται σιγά σιγά μέρα χαράς κι αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό από την στιγμή που ο μοναδικός πραγματικός στόχος της ΑΕΚ, η κατάκτηση του πρωταθλήματος, έχει χαθεί εδώ και μήνες. Η ΑΕΚ της Κυριακής και η εξέδρα της Κυριακής ήταν ότι πιο κοντινό σε αυτό που θέλουμε και μπορούμε εδώ και πάρα πολύ καιρό. Πάθος αλλά και σχέδιο στο γήπεδο, πάθος και στην εξέδρα που ήταν η πιο ζεστή φέτος. Νομίζω πως η ομάδα την άξιζε αυτή την συμπαράσταση για την προσπάθεια ανάκαμψης που κάνει αλλά και επειδή δεν βλέπω από κανέναν την διάθεση να αναζητήσει άλλοθι στο ότι όχι απλά δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες μεταγραφικές κινήσεις αλλά και στο ότι, ελπίζω μόνο μέχρι σήμερα το απόγευμα, η ΑΕΚ δείχνει σαν ακυβέρνητο καράβι. Και να έψαχναν βέβαια εγώ προσωπικά δεν θα τους έδινα αλλά το γεγονός πως η ομάδα ασχολείται μόνο με το ποδόσφαιρο το οποίο γίνεται κάθε Κυριακή και καλύτερο είναι άξιο αναφοράς και θετικών σχολίων.
Αν μη τι άλλο βλέπουμε 2-3 συνδυασμούς της προκοπής και το κυριότερο λίγη χαρά στο παιχνίδι και όχι την μίζερη προσπάθεια εφαρμογής συστημάτων που πιθανόν είχε διαβάσει καλά αλλά προφανέστατα αδυνατούσε να μεταδώσει ο προηγούμενος προπονητής. Αν το ποδόσφαιρο ήταν μόνο γνώση τότε όλοι οι προπονητές που ξέρουν ανάγνωση και πολλές γλώσες θα ήταν κορυφαίου. Όταν ένας από τους κορυφαίους προπονητές όλων των εποχών έχει δηλώσει πως είναι ευχαριστημένος αν οι παίκτες του κάνουν το
3% από όσα τους έχει πει με ακρίβεια κάθε τι άλλο απλά κάνει μια ομάδα να φαίνεται αδούλευτη από υπερβολική τακτική
δουλειά. Τέλος πάντων. Ακόμη και το 4-3-3 που με τον Δώνη μπορούσε να λειτουργήσει μόνο σε ματς που η ομάδα άφηνε την πρωτοβουλία στον αντίπαλο λειτούργησε πολύ καλύτερα χθες με βασική όμως διαφοροποίηση το 2-1 αντί για 1-2 στο κέντρο. Το 1-2 είναι σίγουρα καλύτερο και πιο επιθετικό αλλά πρέπει να παίζεται από χαφ πολύ ανώτερης κλάσης που καμία ομάδα στην Ελλάδα δεν διαθέτει. Το 1-2 είναι πιο απλό αλλά και πιο παραγωγικό λόγω της πιο εύκολης εφαρμογής και βέβαια μεγάλο ρόλο έπαιξε πως και οι τρεις επιθετικοί ήταν πραγματικοί επιθετικοί και όχι κολλημένοι, οι δύο, κοντά στις πλάγιες γραμμές. Και οι τρεις έβγαιναν στα άκρα όταν το απαιτούσε η φάση αλλά υπήρχαν και μέσα στην περιοχή για να τελειώσουν φάσεις. Ο Τζιμπούρ έβαλε το γκολ αλλά και οι άλλοι δύο είχαν από μία τουλάχιστον ευκαιρία, ο Εντίνιο την απίστευτη, να βάλουν γκολ από θέση φορ. Το θέμα είναι να παίρνουν περισσότερες φορές την μπάλα. Νομίζω πως αυτό το σύστημα με τον Σκόκο στη θέση του Καφέ και τον Καφέ πιο πίσω στην θέση του Ενσαλίβα μπορεί να λειτουργήσει πάρα πολύ καλά στα παιχνίδια που η ΑΕΚ αντιμετωπίζει μαζικές άμυνες δηλαδή στα περισσότερα του πρωταθλήματος.
Φυσικά ο Πελετιέρι μόνο
«νεκρός» θα πρέπει να ξαναβγεί από την ενδεκάδα. Με πάνω από είκοσι κοψίματα απέναντι σε τρεις χαφ με επαρκέστατη τεχνική, που δεν πουλούσαν δηλαδή ούτε χάριζαν μπάλες, και σωστή προώθηση του παιχνιδιού ο Αργεντίνος έδειξε πως είναι αυτό που περιμέναμε το καλοκαίρι όταν αποκτήθηκε. Ένα από τα 2-3 καλύτερα αμυντικά χαφ του Ελληνικού πρωταθλήματος. Από τους λίγους παίκτες που μπορούν να κάνουν αριθμητική υπεροχή αναγκάζοντας τον αντίπαλο να παίζει σχεδόν πάντα, στο χώρο μάχης του κέντρο, ένας με δύο.
Ο Εντίνιο δεν ήταν κακός και με λίγη τύχη θα έβαζε και γκολ όμως η ΑΕΚ όταν τον έχει βασικό χάνει την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί την απίστευτη ικανότητα του να αλλάζει την ροή του αγώνα υπέρ της ομάδας του. Για αυτό νομίζω πως θα τον δούμε αρκετές φορές πάλι να έρχεται από τον πάγκο, στα δυσκολότερα παιχνίδια, με τον Σκόκο στην θέση του με την προϋπόθεση βέβαια ο Αργεντίνος να κάνει τις μέσα έξω κινήσεις που έκαναν και οι τρεις κυνηγοί χθες. Γιατί είναι βέβαιο πως μπορεί και να δημιουργήσει και να τελειώσει φάσεις.
Εφτασα τις 700 λέξεις για να πω και κάτι για τον ΠΑΟΚ. Σίγουρα πάντως θα αργήσει πολύ να είναι ντέρμπι, στην πραγματικότητα, το εντός έδρας παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ. Kai eνα είναι το βέβαιο που οριστικοποιήθηκε και από το χθεσινό παιχνίδι. Θα τερματίσει τέταρτος. Από εκεί και πέρα όλα θα κριθούν στα πλέι οφ και σίγουρα η ΑΕΚ μέχρι τότε θα είναι σε θέση να πάρει την δεύτερη θέση που οδηγεί στα προκριματικά, έστω, του Τσάμπιονς Λιγκ από τον ΠΑΟ. Ο ΠΑΟΚ δεν υπάρχει σε αυτή την ιστορία αλλά σίγουρα η αξιοπρεπής ομάδα που έχει φτιάξει ο Σάντος θα είναι φαβορί για να πετύχει τον στόχο της που είναι η έξοδος στο κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Μακάρι να πετύχει γιατί είναι μια έντιμη προσπάθεια διοικητικά και ποδοσφαιρικά αλλά ανταγωνιστής της ΑΕΚ θα γίνει μόνο αν η ΑΕΚ το επιτρέψει και για να γίνει αυτό χρειάζονται πολλά ακόμα βήματα πίσω. Ελπίζω σήμερα το απόγευμα να μην γίνει ακόμη ένα. Μείνετε ενωμένοι, αγαπημένοι και συντονισμένοι. Η φανέλα είναι πολύ βαριά και χθες το μεσημέρι στο κλειστό του ΟΑΚΑ πήραν όλοι άλλη μία απόδειξη. Οι καλύτερες ημέρες είναι πάντα μπροστά.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΕΤΣΕΤΖΟΓΛΟΥ
|
| 21) |
ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΕΚ |
|
|
|
Για αυτούς θα κάνετε κάτι κύριοι του ΕΣΑΚΕ;
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΕΧΑΝΕ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΧΤΕΣ
"Κόκκινη" χούντα στο ποδόσφαιρο. "Πράσινη" χούντα στο μπάσκετ. Και στα δύο αθλήματα η ΑΕΚ απούσα. Αδύναμη
Τα όσα έγιναν χθες (11/01) στο κλειστό του ΟΑΚΑ σίγουρα δεν έγιναν για πρώτη φορά στο ελληνικό μπάσκετ. Οι Τανατζής, Αναστόπουλος, Βάρδαλος συνέχισαν το έργο άλλων διαιτητών. Η ΑΕΚ, ενδεικτικά, εκτέλεσε στο ματς με τον Παναθηναϊκό εννέα βολές. Όσες και ο Δημήτρης Διαμαντίδης μόνος του
Ολόκληρος ο Παναθηναϊκός εκτέλεσε 34! Περισσότερες και από τα δίποντα του (30). Και ας ήταν η Ενωση μπροστά στο σκορ για περισσότερα από 30 λεπτά.
Ο ΕΣΑΚΕ και οι άλλοι αρμόδιοι φορείς του ελληνικού μπάσκετ έδειξαν μεγάλη "ευαισθησία" για το κλειστό των Πατησίων και την ατμόσφαιρα εντός αυτού. Για την ελληνική διαιτησία τι θα κάνουν; Η παραδειγματική τιμωρία των τριών ρέφερι πρέπει να είναι άμεση. Η ΑΕΚ προκειμένου να μην κερδίσει τον Παναθηναϊκό, "σφαγιάστηκε" στο ΟΑΚΑ. Ωστόσο, λίγα ΜΜΕ ήθελαν να κάνουν λόγο για αυτό και το γεγονός "θάφτηκε" από τους πολλούς.
Χαρακτηριστικά, τέσσερα φάουλ είχαν οι Δορκοφίκης, Μπράιαντ, Τόμπσον και από τρία οι Ταπούτος, Αντερσεν και Νέμεθ. Η ΑΕΚ τα "φορτώθηκε" νωρίς και έτσι είχε λίγες επιλογές. Αντιθέτως, στον Παναθηναϊκό τέσσερα φάουλ είχε ο Περπέρογλου και τρία ο Μπατίστ με τον Τσαρτσαρή. Σε κάποια φάση του αγώνα ο Μπατίστ σε σουτ της ΑΕΚ ακούμπησε το διχτάκι. Το καλάθι έπρεπε να μετρήσει. Ωστόσο, αυτό δεν έγινε... Η ΑΕΚ έχει να διαμαρτυρηθεί για πολλές φάσεις στο ματς με τον Παναθηναϊκό. Πρέπει να το κάνει και έντονα. Ο Κώστας Φλεβαράκης και ο Δημήτρης Παπανικολάου δεν το έκαναν στην συνέντευξη Τύπου του αγώνα. Η ΚΑΕ ΑΕΚ τουλάχιστον πρέπει να δείξει μεγαλύτερη δυναμική
|
| 20) |
pontiaras21 |
|
|
|
paidia egw 8a h8ela na sta8w stin epistimonikh diatisia tou kalopoulou. mas epekse mesa stin edra mas 30-70 yper tou paok an einai dynaton!!!!!!! edine ka8e monomaxia pou kerdizan oi pektes mas faoul yper tou paok kai afou eide oti den mporoun n mas kanoun oute 1 eykeria tous edine synexws anyparkta faoul gyrw apo tin perioxh mas kai prospa8hse na er8ei to match x. kante kanena sxolio an 8elete.
asxeto: kurioi ,etoxoi dwste fraga afhste tis tsigounies kai ferte zairi , estoyanoff , kai 2 poly kala mpak bas kai swsoume tin partida
george_r21_keratsini Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 09:34
Οντος η χθεσινη διαιτησια του Καλοπουλου ηταν εκνευριστικη και εδειχνε συνεχεια οτι ηθελα να σωσει οτι μπορεσει για τον μπαοκ
τελος μου φενεται καπως δυσκολο ρε ποντιαρα να ερθουν αυτοι οι παιχτες..κανενας λεοναρντο και πολυ ειναι
|
|
| 19) |
Admin Aektzis.gr |
|
|
|
ΠΡΟΣΘΗΚΗ PERMALINKS,IMAGE FADE IN & SMILES
Όταν θέλετε να παραπέμψετε κάποιον σε μία προηγούμενη καταχώρηση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα permalinks δηλ. το link που εμφανίζεται κάνοντας κλικ στα εικονίδια που έχουν προστεθεί δίπλα απ' αυτά των σχολίων.
π.χ Θυμήσου τι έγραψες στην καταχώρηση 12 [ www.aektzis.gr]
Κάνοντας κλικ σε κάποια εικόνα αυτή πλέον ανοίγει full size σε νέο παράθυρο με fade in...
Επίσης έχουν ενεργοποιηθεί και τα smiles τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιείτε από εδώ και στο εξής (Αργότερα θα προστεθούν περισσότερα).
|
| 18) |
Εγκαθετος |
|
|
|
Ρεεεε ποιός έφερε αυτό το παλτό τον Μαιστόροβιτς!!! Και το σαπακι τον Τζιμπουρ ρε κορόιδα, αντί να πάρετε την παικτουρα τον Ρεκομπα που φερνει και κελεπουρια απο τη πατριδα του αμα λάχει. Αισχος ρε, φερτε πισω την παικτουρα τον Καπανταη ρεεεεε!!
Κριμα παντως για τη σημερινη καλη εμφανιση. Τοσος κοσμος περίμενενε να ρίξει χολή, στα επισημα είχαμε υψηλές παρουσίες και πούρα, οι ρεπορτερ της ΑΕΚ είχαν ετοιμους τους επικήδειους. Προσπαθησε και το κορακι αλλά τζιφος ρε γμτ, η υπερομάδα του υπερΣαντος και του υπερΖαγορακη και του υπερΙβιτς (κοντε εδιωξες την παικτουρα ρεεεεε) και του σουρεΛακη (δεν τον σεβαστηκες κοντεεεε) δε μπορουσε να μπει περιοχη παρα μονο με φαουλ στη γραμμη. Δε πειραζει, ο κοσμος θα δειξει την αγανακτησή του την επομενη φορά, που θα παει, και τότε αλητη βατραχε θα δεις τι δηλωσεις εχει να κανει ο μπος, μια απο χόρτα θα σε κάνει....
RENIA Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009 19:29
Griniazeis gi afto pou vlepeis...Mhn mou peis pws o maistro eixe deiksei tetia dixmata oxi pws shmera ekane kanena fovero paixnidi alla entaksi leme twra!!! epi dwnh mesa sthn mlkia htan h ta ksexname afta? otan vlepeis mia omada perisi pou ekane to kalitero podosfero se sxesh me tous upoloipous kai fetos eftase toso xamila ti perimeneis esu re egkathete? na dwsoume efsima se paiktespou den vlepontan? Ti thes na mas peis twra pws o demhs ekanes tis poio swstes epiologes? Ston dwnh den se eida na anaferese? kai gi afton griniazame...kai sto finale ama o maistro eprepe na perasei to miso prwtathlima gia na desei sth omada ti na to kanw?
Na anaferthw kai se kati allo epi ti efkeria... sto petalo shmera den epefte karfitsa se sigrish me tis upoloipes thires... afto to katarameno petalo ths R pou gia ola efthinete htan gemato oi pelates pou htan? stous kanapedes mallon ekane polu kruo gia na vgoun eksw e?
|
Εγκαθετος Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009 20:28
Γκρινιάζεις για αυτό που βλέπεις αλλά περιμένεις και λίγο, δεν χαρακτηρίζεις εναν παικτη παλτό απο τα πρώτα παιχνίδια του επειδή τον εφερε ο Ντεμης που δεν γουστάρεις. Παικτης της ομάδας σου είναι στο κάτω-κάτω, συμφέρον σου είναι να τον ανεβάζεις με την συμπερίφορά σου σαν οπαδος και όχι να τον κονταίνεις. Οι γαβροι χεστηκαν απο τη χαρά τους που ο Μπελούτσι των 7 εκατομυρίων το ένα ποδι, εδέησε και επαιξε μετά απο ενα χρονο 2 ψιλοκαλά παιχνιδάκια. Εμείς απο το πρωτο παιχνίδι παλτο τον ανεβάζουμε συνταξιουχο τον κατεβάζουμε τον Μαιστο. Ο οποίος σημερα δεν ήταν απλά καλός, έτσι;
Περσι αλήθεια ποσοι εδώ μέσα δεν κατακρίναν την ομαδα, τους παίκτες και το «καλυτερο ποδοσφαιρο» που τώρα λες κατοπιν εορτής; Να σου θυμίσω; Αλβες παλτό, Ριβάλντο-παππούλης, Δέλλας- δε στρίβει, Αρουαμπαρένα σαπακι, Ραμος- για τα μπάζα, Μορετο χεσε μεσα Πολυχρόνη, Καφές βραστον, Λαγός βλάξ, Μαντούκα - δεν κανει για την ΑΕΚ, ...κλπ κλπ. Περσι λέγαμε βαζει τους δικους του ο Φερρερ, βαζει τους Βραζιλιανους ο Ριμπο, δεν δινουν ευκαιρίες στους νεους, δεν παίζει επιθετικο ποδοσφαιρο η ομαδα, αλλαξτε τους όλους... και άλλα τετοια. Τωρα θυμηθηκαμε το καλύτερο ποδόσφαιρο; Και ο Δώνης μπορει να σε εκπληξει στο μελλον, μην το αποκλείεις.
Στο πεταλο δεν επεφτε καρφίτσα γιατί οπως θα διαβασες κι εσυ,ο Χατζατζαρης ετοιμαζε λαικά δικαστήρια σε περιπτωση γκελας. Δεν του έκατσε. Δε πειράζει,την επόμενη.
|
virus Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009 21:51
Κ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ Κ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ,Κ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ,Κ ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΤΑ Τ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΤΑΓΑΡΙ!
ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΡΕΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΣΕΣΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ,ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΕ?
Κ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΛΙ Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΓΑΛΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΛΙΓΟ Ρ21 Κ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ.
Κ ΑΦΟΥ ΤΟ ΓΕΜΙΣΕ ΤΟ ΠΕΤΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΕΜΙΖΕΤΕ Κ ΤΑ ΠΑΤΗΣΙΑ ?(ΕΤΣΙ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΑΣ)
|
R21 Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 02:07
ΕΛΑ ΕΓΚΑΘΕΤΕ.ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ Ο ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ.ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΙΣΤΟΡΟΒΙΤΣ ΑΣΕ.ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΣΤΟ 93 ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΑΝ ΑΜΥΝΤΙΚΟΣ ΣΚΟΝΤΑΨΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ 1-1.ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΝΤΕΜΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ.ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΟ 170 ΚΑΙ 14 ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ.ΡΕ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ.ΦΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ.
|
antonio21 Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 16:02
re egathete na se rwtisw kati sou arese exthes sta alithia h omada etsi pezete to podosfero..ektos k an den ksereis esy mpala h den kseroume emeis....eimastan ligo katlhteri apo ton paok o opios den eixe kamia efkeria k emeis eixame kana 2-3 pou mas vgike h mia an k den mas afhse o salonikios o referi o kalopoulos..na mhn tou pw tpt allo...h omada den eixe kamia veltiwsh...gia ton maisto asto...oute ena kalo paixnidi den exei kanei akoma oute exthes aplos den eixe piesh....mas vrizete shnexeia giati den goustaroume ton ntemi....k emeis sas vrizoume giati den pate thn original ws pote tha shnexisti afto?alla esy k o virus to exete parakanei.....krazete pantou volei,hadball.mpasket.k opio allo tmhma ths erasitexnikhs yparxh epidi mono k mono einai h original..exete idea h den exete apo ta athlimata...pote tha papsete epitelous...ti kompleksiki pou eistai re aderfia mou.....stamatiste to...eleos....!!!phte eftheos to provlima sas me thn original na to lysoume edw....k ase ths mlkies gia to petalo k gia to laiko dikastirio pou lete....to petalo einai panta gemato k fwnazei panta gia to kalo ths aekaras...
|
virus Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 17:20
ΟΤΙ ΘΕΣ ΣΥΖΗΤΑΩ ΑΝΤΟΝΙΟ ΑΛΛΑ ΥΠΟ ΕΝΑΝ ΟΡΟ: ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.
ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΙ Ο ΜΠΑΡΛΟΣ ΗΤΑΝ ΑΡΗΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ Κ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΟΤΙ "ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΟΥ Κ ΕΙΝΑΙ ΑΣΕΒΕΙΑ Κ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ Κ ΑΛΛΕΣ ΒΛΑΚΙΕΣ".
ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Κ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΟΥΤΕ Ο ΤΙΓΡΗΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ.Η ΑΕΚ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΣΤΑΘΗΣ ΣΗΜΕΡΑ?
"ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ Ο ΝΤΕΜΗΣ".Κ ΑΥΤΟΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΒΑΙΡΟΥΣ?
ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ 50 ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΙ Κ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΕΣ 50 ΦΟΡΕΣ.ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΕ!
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΣΤ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΣΗ ΚΑΛΗ ΦΡΑΣΗ ΓΙ ΑΥΤΟΝ?
ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ.ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΜΑΓΚΑ.ΑΥΤΟΣ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΛΟΓΟ.ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΘΥΡΑΣ 21 Κ ΙΔΡΥΣΕ ΤΗΝ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΟΙ ΤΗΣ G21.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΡΑ Κ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕ ΠΑΛΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΕΣΑΣ.ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ?
ΒΑΖΕΙ ΛΕΦΤΑ?
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΓΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ΜΑΝΑΤΖΕΡ Κ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΗ?
ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΝΕΙ?
ΔΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠ ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ Κ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΡΘΑΣ ΒΟΥΡΤΣΗΣ!
Κ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ Κ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ:ΑΥΡΙΟ ΑΝ Η ΕΡΑ ΕΙΧΕ 30.000 ΜΕΛΗ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΕ.
ΕΧΕΙ Κ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΕΥΚΟΛΟΥΣ Κ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΕΙΣΑΙ Κ ΕΣΥ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ,ΑΝ ΟΧΙ ΡΩΤΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ.ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
ΑΥΤΟΣ Κ ΑΛΛΟΙ 3-4 ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΝΕΡΓΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΔΕΝ ΧΑΡΑΜΙΖΟΥΝ ΠΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΡΗΤΗ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΒΟΛΛΕΙ ΤΗΣ Α2.ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ Ν' ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΕΩΣ ΣΟΥ.ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΤ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙΔΙΑ!
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΜΟΤΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ
ΗΤΑΝ ΠΟΠ ΚΟΡΝ,ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ Κ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΓΥΡΙΣΑΤΕ "ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΗΠΕΔΟ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ Κ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΣΚΑΚΙ ,ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΜΕ"!
ΤΙΓΚΑ ΣΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΤΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ!!
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΣΕΤΕ ΓΚΟΛ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΟΜΑΔΑΣ?
ΓΚΟΛ ΑΝΤΙΠΑΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ?
ΑΛΛΑ Κ Σ ΑΥΤΟ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ Η ΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΠΟΥ ΕΡΙΞΕ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ-ΑΓΝΩΣΤΟΣ Κ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΒΟΛΛΕΙ Α2.Η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΤΑΛΟ.ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΑΤΕ Κ ΛΕΓΑΤΕ.ΕΧΤΕΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ Η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΗΤΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΤΑΛΟ!ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ!
ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙ ΧΧ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ.ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΕΡΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΠ ΟΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ Κ ΚΑΛΑ ΨΑΓΜΕΝΟΙ.Κ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΕΚΜΑΝ.
ΕΓΩ Κ Ο ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ Κ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΝΤΑΗΛΙΚΙ Κ ΤΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΚΙ?
ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ Κ ΑΠΟ ΣΑΛΟΝΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ.
ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΟΜΩΣ ΜΗ ΤΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΕΙΣ!
|
ΚΙΤΡΙΝΟΣ Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 15:06
ΕΓΚΑΘΕΤΟΒΑΡΙΟΥΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΔΩ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑΥΤΟ.ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΚΙ .ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ;ΛΙΓΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΠΙΑ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΕ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΠΕ;ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΟΡΙΟ.Η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΥΡΕΣ ΣΤΗΝ 6 ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΤΗΝ 4 ΠΟΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ 2 ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΒΕΒΑΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΛΛΕΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΜΠΥΡΑΣ ΠΟΥ ΚΟΠΑΝΑΣ ΠΟΙΟΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΕ ΒΟΛΛΕΥ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ.ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΜΠΥΡΑΣ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΑΝ ΘΕΣ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ.ΑΝΤΕ ΠΟΥ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΙΜΟΥΝ ΜΕΣΑ ΕΣΥ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝ ;ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΣΤΗ ΔΟΙΚΗΣΗ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΗΣΟΥΝ ΑΠΩΝ.ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ ΠΑΝΥΓΗΡΙΣΜΟΣ ΓΚΟΛ ΤΗΣ ΧΕΤΑΦΕ;ΑΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΙΤ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΡΩΤΗΣΩ.ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ; ΤΕΤΟΙΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΕΟΣ.ΕΛΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΒΟΛΛΕΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΕΚΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΡΑΜΙΖΟΥΜΕ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΑΛΛΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΟΥ ΛΕΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΓΙΝΕ .Η ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΕΓΙΝΕ ΘΡΥΛΟΣ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΩ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΗΓΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΟΨΑΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΕΔΩ ΟΚ;ΟΣΟ ΓΙΑ ΠΑΛΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΟΠΑΝΑΣ ΕΛΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΑ ΕΙΠΑΝ .ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΔΕΚΑΔΕΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΛΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ;ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΗΛΗ Ο ΧΧ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1983 ΜΕ ΜΕΝΑ ΜΙΛΑΣ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΟΥΝ ΕΝΕΡΓΟΤΑΤΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΕΤΑΓΑΝ ΛΑΣΠΗ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ .ΛΑΘΗ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ.ΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΗΝΥΜΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΧΟΛΗ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΚΑΙ ΧΧ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΕΜΕΙΣ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΕΣΥ ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΣ ΛΑΣΠΗ ΚΡΙΜΑ .ΣΕΒΑΣΟΥ ΕΔΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΕΜΕΤΙΚΑ ΣΟΥ ΚΕΙΜΕΝΑ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΕΚ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑ .
|
virus Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 18:13
"ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ ΠΑΝΥΓΗΡΙΣΜΟΣ ΓΚΟΛ ΤΗΣ ΧΕΤΑΦΕ;"
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΓΗΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΠ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟ ΕΒΛΕΠΕΣ.
ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΗΣ ΧΕΤΑΦΕ ΤΟ ΠΑΝΥΓΗΡΙΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΣΦΠ.
ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΨΕΥΤΗΣ Κ ΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ!
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΥΠΑΛΛΗΛΕ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ
|
aggelos 21 Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 18:54
apadisi gia tin omada s edwse o koulis!!!dialisame tin kalyteri omada..ti allo na pei!!!(1)ta paihnidia me ton mpaok stin athina pote den itan derby(2)autoi oi paihtes sta misa tou prwtathlimatos ehoun tin AEK 14 vathmous apo tin koryfi,an s leei kati..k (3) ehtos eurwpis..twra ti mas les esy!!!
o barlos ontws ITAN aris,alla makari na agapousan oloi tin AEK san k auton!!!alla giati les mono auto k den les oti evale ypothiki to spiti t gia tin AEK,gia na ftiahtei h skepasti exedra,mia megali prwtotypia gia tin tote epohi!!!tin wra pou alloi ginonte magkes k ftiahnoun villes,kapoioi epaizan korona-grammata oloi tous tin periousia gia tin AEK k to heirotero einai oti ehasan kiolas!!katastrafike oikonomika o barlos apo tin AEK k erhese twra esy na vgaleis tin holi s!!!ti n s pw re kakomoirh!!
|
VIRUS Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2009 09:33
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΓΓΕΛΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ.
1.ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΝΤΕΡΜΠΥ ΕΝΝΟΕΙΣ?
2.ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΠΑΛΛΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΤΗΝ ΠΑΙΖΑΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 1990 Κ ΠΑΛΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΕ 15 ΒΑΘΜΟΥΣ Κ 20 ΔΙΑΦΟΡΑ
3.ΑΠ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΕΙ ΕΞΩ Κ ΑΛΛΕΣ ΝΩΡΙΣ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟ CL ΠΟΥ ΠΑΙΖΑΜΕ ΤΟΣΑΑΑ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΩΣ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ CL ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ?
ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΡΛΟ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΓΓΕΛΕ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ!
|
aggelos 21 Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2009 07:26
eheis dikio shetika me tin europi..
apo to 2004 k meta den pername oute mia fasi(ehtos tis hronia tou ch.l)!!!
ti na prwtothymythw???aachen,5ara apo zenit,omonoia,apokleismo apo zenit sto uefa..
100 theseis pesame re grafike stin vathmologia tis uefa,tpt den s leei esena auto???
apo esena den thellw na mathw tpt,olo anakriveies eisai k psemmata!!!
|
|
| 17) |
ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ |
|
Τοποθεσία: dikefalos.gr |
|
|

Οι "απατεώνες" με τα γκρι
Μπορεί να είχε κόντρα την διαιτησία (όπως πάντα), αλλά η ΑΕΚ έδωσε τα πάντα. Με ψυχή και τσαμπουκά όρθωσε ανάστημα σήμερα (11/01) απέναντι στον αλαζόνα Παναθηναϊκό στο κλειστό του ΟΑΚΑ και λύγισε μόνο στα τελευταία λεπτά του αγώνα μία και ηττήθηκε με 86-82. Οι ρέφερι του αγώνα φόρτωναν από πολύ νωρίς τους παίκτες του Κώστα Φλεβαράκη με πολλά φάουλ, έδιναν πολλές βολές στους παίκτες του Παναθηναϊκού και όλα τα αμφισβητούμενα είχαν πράσινο χρώμα
Η Ενωση έδωσε ότι είχε και δεν είχε. Με σοβαρότητα, καλή άμυνα και αποτελεσματικό περιφερειακό σουτ στάθηκε σε όλο το 40λεπτο αντάξια του μεγάλου ονόματος της. Ο Παναθηναϊκός σαφώς και έχει πιο ποιοτική ομάδα και περισσότερες λύσεις, αλλά είχε και την συνήθη βοήθεια από τους γκρι που έκαναν κακό στην ΑΕΚ. Δηλαδή από τους εξής τρεις: Τανατζής, Αναστόπουλος, Βαρδάλος
Κορυφαίος για την ΑΕΚ ο Δημήτρης Παπανικολάου με 21 πόντους (5/7 τρίποντα) και τεράστια βοήθεια σε άμυνα και επίθεση.
Η Ενωση ξεκίνησε πολύ δυνατά το ματς και με τον Παπ κατάφερε να πάρει προβάδισμα απέναντι στον Παναθηναϊκό που είχε μόνο τον Διαμαντίδη ως αντίπαλον δέος. Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έδωσε εντολή να περάσει η μπάλα στην ρακέτα και εκεί η ΑΕΚ αναίτια φορτώθηκε με πολλά φάουλ από τους διαιτητές. Το 21-21 της πρώτης περιόδου δεν πτόησε τον δικέφαλο που μπήκε πάλι δυνατά στο δεύτερο και με τους Ταπούτο, Τόμπσον, Μπράιαντ σε καλή μέρα πήρε κεφάλι και πήγε στο ημίχρονο προηγούμενη με 40-46. Στην επανάληψη, οι πράσινοι πίεσαν αλλά δεν μπόρεσαν να λυγίσουν την ΑΕΚ. Οι Παπανικολάου Δορκοφίκης ήταν καλοί στην επίθεση και η άμυνα αντιστεκόταν στα ακριβοπληρωμένα αστέρια του Παναθηναϊκού. Η Ενωση κέρδιζει με το τέλος του 3ου δεκαλέπτου 60-61 και από εκεί και πέρα οι γηπεδούχοι φόρτσαραν και με την βοήθεια των διαιτητών μπήκαν μπροστά, αν και ο Παπανικολάου με συνεχή τρίποντα κράταγε την ΑΕΚ μέσα στο ματς. Εν τέλει οι πράσινοι κέρδισαν ένα ματς που σίγουρα δεν άξιζαν
Τα δεκάλεπτα: 21-21, 40-46, 60-61, 86-82 Οι σκόρερ των δύο ομάδων:
Παναθηναϊκός: Γιασικεβίτσιους 11 (1), Κέτσμαν 7 (1), Σπανούλης 2, Περπέρογλου 4, Μπατίστ 14, Φώτσης 9 (1), Χατζηβρέττας 3 (1), Νίκολας, Τσαρτσαρής 8, Διαμαντίδης 18 (1), Πέκοβιτς 10
ΑΕΚ: Κυριακόπουλος 3 (1), Ταπούτος 10 (2), Βασιλόπουλος, Παπανικολάου 21 (5), Τόμπσον 14 (2), Χατζής 5 (1), Δορκοφίκης 8 (1), Κίκερπιλ, Μπράιαντ 19 (1), ʼντερσεν, Νέμεθ 2
|
| 16) |
ΒΟΛΛΕΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ |
|
Τοποθεσία: dikefalos.gr |
|
|

Επιτέλους νίκησε
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΝΙΚΕΣ.ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ
Με την "θερμή" συμπαράσταση οπαδών της ΑΕΚ από τα Χανιά και το Ηράκλειο, η Ενωση επέστρεψε σήμερα (11/01) στις νίκες με 0-3 σετ (22-25,14-25,19-25) επί του ΣΦΠ Χανίων στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α2 βόλεϊ των Γυναικών. Για τον δικέφαλο δεν αγωνίστηκαν οι Νικολού, Μπαλή και Καλαφάτη. Η ΑΕΚ δυσκολεύτηκε μόνο στο πρώτο σετ και από εκεί και πέρα πήρε εύκολα την νίκη μετά από δύο σερί ήττες στο πρωτάθλημα. Για την ΑΕΚ: Μεμετζή, Μπλάμη, Πλαγιαννάκου, Χατζόγλου, Καραχάλιου, Παυλοπούλου, Γκόρτσιανουκ, Τικταπανίδου, Κυρίτση.
virus Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009 22:00
"ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΜΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΟΥΤΕ ΕΞΟΔΑ ΟΥΤΕ ΚΟΠΟ"
ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΧΑΝΙΑ Κ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΗΤΑΝ?
|
ΚΙΤΡΙΝΟΣ Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 12:35
ΡΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΟΠΑΔΕ ΤΟΥ ΚΟΚΙΝΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΕΙΧΑΝ ΠΑΕΙ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΡΕΖΙΛΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΧΟΛΗ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΟΥΤΕ Ο ΟΜΟΙΔΕΑΤΗΣ ΣΟΥ ΤΣΟΥΚΑΛʼΣ ΥΓ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΚΙΝΑ ΧΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΧΤΕΣ ΑΡΑΓΕ;
|
virus Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 13:40
ΡΑΤΣΙΣΤΗ ΚΙΝΕΖΕ ΕΣΥ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΜΗ ΠΟΥΛΑΣ ΑΛΛΟΝ ΠΑΠΑ.ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΦΛΟΜΩΣΕΙ ΣΤΟ ΨΕΜΑ.
Κ ΝΑ ΠΗΓΑΝ ΑΠ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 2-3 ΘΑ ΗΤΑΝ Κ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΒΟΛΛΕΙ.ΕΙΧΑΝ Κ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!
ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΤΟ ΝΙΚ ΝΑΜΕ ΣΟΥ Κ ΜΠΗΚΕΣ ΣΑΝ ΚΙΤΡΙΝΟΣ.ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΑΝ Ρ21 ΓΙΑΤΙ Σ ΑΥΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΩΜΟΥΝ
|
ΚΙΤΡΙΝΟΣ Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 14:00
ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ .ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΡΕ;ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΑΚΟΥΣΕΣ;ΜΗΝ ΞΑΝΑΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΑΚΟΥΣ ΡΕ;
|
VIRUS Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 04:23
ΚΑΤΕΒΑ ΑΠ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ Κ ΓΡΑΨΕ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΤΗΣ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.
ΑΠΟ ΧΑΝΙΑ Κ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΓΡΑΦΕΙ.
ΚΟΨΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ.
|
Εγκαθετος Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 08:04
Μη μας κανεις ντα ρε κιτρινε! Λυπησου μας, εχουμε και παιδακια!
Ρε τι ατομα κυκλοφορουν και το παιζουν και αεκτζηδες!!
Δε προσβαλλει τον λαό της ΑΕΚ κιτρινε, τωρα αν νομιζεις οτι προσβαλλει εσένα άλλο πράγμα. Μα εντελώς άλλο.
Ευτυχως παντως που εσυ σεβεσαι τους συνομιλητές σου.
"Ανυπαρκτε", "Τσουκαλα", απειλες....
Οσο και να φωναζεις φιλαρακο θα είσαι απλα ακόμα μια ντουντουκα του Χατζατζαρη. Προσωπική αποψη δεν εχεις για τιποτα, αναμασας τα σλογκαν του αφεντικου, πουλας φτηνο τσαμπουκαλικι οπως ολοι οι συναδελφοι σου εδω μέσα.
Δεν εχει μεγαλη διαφορά από την ανυπαρξία για την οποία μας κατηγορείς. Ισως μια συνδρομη λιγοτερη για το αφεντικο. Αν την εχεις πληρωσει κι αυτην.
|
ΚΙΤΡΙΝΟΣ Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 15:21
ΕΓΚΑΘΕΤΟΒΑΡΙΟΥΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΠΕΡΜΕΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΘΥΡΑ 7 ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ.ΚΑΙ ΤΣΑΤΣΟΝΙ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚ ΤΟΝ ΧΧ ΤΟΝ ΕΧΩ ΧΕΣΜΕΝΟ ΠΡΩΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΕ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΥ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΔΙΩΞΕ ΓΥΡΙΣΕΣ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ.ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΕΔΙΩΞΕ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΦΕΡΕΙ ΓΑΥΡΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ. ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ.ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΡΑΒΑ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ ΚΑΙ ΠΕΣ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΜΕ ΕΔΙΩΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΑΡΕ ΜΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΗΜΟΥΝ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ.
|
|
| 15) |
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΑΛΑΣ |
|
Τοποθεσία: dikefalos.gr |
|
|

Πρωταθλήτρια χειμώνα η ΑΕΚ!
H ORIGINAL ΔΟΙΚΗΣΗ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Μεγάλο "διπλό" πήρε η ΑΕΚ σήμερα (11/01) μέσα στην Ρόδο με 8-2 επί του Σταυρού Καλυθίων, στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Β εθνικής στο ποδόσφαιρο Σάλας. Η ομάδα του Δημήτρη Μαντούκα πλέον είναι μόνη πρώτη στην βαθμολογία και αναδείχθηκε Πρωταθλήτρια Χειμώνα. Μεγάλη σημασία αποκτά πλέον το ντέρμπι της επόμενης εβδομάδας με τον Υπερίωνα.
ΑΕΚ: Παπαδήμας, Κριτσοτάκης, Μηλαδόπουλος (1), Σκυβαλάκης (1), Καπούτσος, Αλεξιάδης, Σούλης, Ρουμελιώτης (2), Μήτρου, Μαντούκας (3), Μαργέττης (1), Κωστόπουλος.
virus Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009 21:56
Ο ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ Κ Η ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ?
ΔΕΝ ΣΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ..
|
ΚΙΤΡΙΝΟΣ Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 12:39
ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΦΕΤΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΓΕΡΑΚΑ.ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΑΕΚ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΣΤΗΝ Α ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ;ΚΑΝΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟΝ ΤΑΚΗ ΓΙΑΥΤΟ
|
virus Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 13:45
ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Κ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ:
Ο ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ?
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ:Ο ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ?
Κ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΗΠΩΣ Κ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ:O XATZHXRHSTOS DHMIOYRGHSE AYTO TO TMHMA?
|
ΚΙΤΡΙΝΟΣ Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 14:06
ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΖΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΡ ΑΝΑΨΑΝ ΤΗΝ ΦΛΟΓΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ;ΚΑΙ ΤΙ ΚΟΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΧΧ ;ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΚΑΘΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ Η ΑΕΚ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΝΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟ
|
VIRUS Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 04:21
ΩΡΑΙΑ ΣΤΑ ΕΙΠΑΝ ΡΕ.
ΔΗΛΑΔΗ Κ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΤΑ ΒΕΛΑΚΙΑ ΝΑ ΑΝΑΨΩ ΤΗΝ ΦΛΟΓΑ Κ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΑΕΚ ΒΕΛΑΚΙΩΝ?
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙΣ.
|
ΚΙΤΡΙΝΟΣ Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 15:11
ΕΣΥ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΜΑΣΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΞΕΧΝΑΤΟ ΟΤΙ ΠΗΡΕΣ ΑΠΟ ΝΤΕΜΗ ΠΗΡΕΣ ΤΩΡΑ ΟΑΕΔ ΠΡΩΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΕ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΟΥ.Α ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΛΑΣΠΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕ
|
virus Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009 18:17
ΑΠΑΝΤΑ ΡΕ ΧΧ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΑΩ?
ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ.
ΚΑΝΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Κ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΣΤ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!
|
|
| 14) |
SOCRATESthe caby |
|
|
|
exo kero na grapso kati alla edo xriazete na katalavoun oloi oi aektzides pou agapane tin aek xoris orous kai metavoles oti i erasitexniki afti ti stigmi exi sigiriako proedro..me 325 meli pou ginan tamiakos entaksi tin teleftea stigmi kai psifisane ... XRIAZETE NA GINOUME OLOI MELOI STIN ERASITEXNIKI GIATI ME TA 722 NEA MELOI POU EXOUN STRATOLOGITHI NANE KALA TA PEDIA I AEK THA PARAMINI STOUS EONES TON EONON <<<<MONOFONIKI>>> OXI OTI KALITERO GIA MIA IGIES AEK DILADI MIA ZOI TO EXTHRIKO LIMPITYO TOU XX THA KATHORIZI LATHOS I SOSTO KAI KALA APO TIN THESI aRXIGOU TIS ORIGINAL ALLA DEN EXI THESI TETOIO MIALO STIN ERASITEXNIKI...gia afto loipon sikothite oloi kai graftine stin mana epigontos gia mia kaliteri aek stis epomenes ekloges !!! ta sximata ipirxan kai tha iparxoun psifoforoi den iparxoun!!!!!!!!
BillR21 Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009 16:47
o sygkiriakos proedros anevazei kathgoria 2 tmhmata volley gynaikes-andres, kanei prwta8lhtismo sto handball,phre prwth 8esh sthn pygmaxia, ekanes kales metaggrafes sto stivo klp klp.
einai ntroph na protrepeis kapoion na graftei sthn MANA AEK ,oxi giati ayto prepei na kanei gia to kalo toy swmateioy poy agapaei,alla gia na paei kontra se ena sygkekrimeno atomo.
par ola ayta estw k me ayto to arrwsto skeptiko grafteite epiteloys melh sthn erasitexnikh. mporei h aformh na einai to ligotero asteia alla to apotelesma 8a einai to idio. perissotera melh= anasa gia to swmateio.
yg. alh8eia socrates poio provlhma diakrineis esy sthn mexri twra poreia toy proedroy ths erasitexnikhs?poio einai to parapono soy?
|
ΚΙΤΡΙΝΟΣ Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009 17:42
Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ 828 ΝΕΑ ΜΕΛΗ ΕΩΣ ΤΙΣ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΑΛΛΑ ΕΚΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΛΗ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ 4500 ΜΕΛΗ ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΤΑ 25 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΜΑΝΑ ΑΕΚ .Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ 10000 ΜΕΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΡΑΦΤΗΤΕ ΜΕΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΤΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΜΕΛΗ ΕΧΕΙ Η ΑΕΚ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΟΥΝ ΕΠΕΙΧΗΡΙΜΑΤΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ
|
Εγκαθετος Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009 17:52
Δε θα διαφωνήσω soc αλλά αυτη τη στιγμή η αντιπολίτευση του Χατζατζαρη είναι ο Ανατολιωτάκης. Μπρος γκρεμος και πίσω ρέμα δηλ. Να φυγει ο Αμποτ να έρθει ο Κοστέλλο. Απο την αλλη αν χρειάζονται τουλάχιστον 2000 μελη για να τον ριξουν, μέχρι να βρεθεί σοβαρη εναλλακτική θα τον χρηματοδοτούνε με επιπλεον 70000 ευρω τον χρόνο. Με τοσα φράγκα στρατολογεί αν θελει αλλους τόσους. Το θεμα να βρεθει πρωτα η εναλλακτική πρόταση. Ο Χατζατζαρης εχει δεσμευτεί ότι θα δώσει τη καρεκλα στον πρωτο που θα την ζητήσει. Οταν θα εμφανιστεί λοιπον, ελπιζω να φοραει παντελονια και να κρατησει την υποσχεσή του. Αν δεν το κανει θα δουμε τι θα κάνουμε, μπορεί αλλωστε να εχει φαει ηδη κλωτσο και απο τους δικούς του. Το θεμα είναι οσο υπάρχει αυτη η κατασταση δυσκολα θα βρεθει σοβαρός ΑΕΚτζης να μπλέξει με τα πίτουρα.
Mπιλρ21, σε αυτους που ανεβαζει κατηγορία περιλαμβανεις και αυτους που έπεσαν με το κουτακι της μπύρας; Καλή φάση! Μην γίνει συνήθεια ομως, ε;
|
BillR21 Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009 21:30
perilamvanetai nai.
gia pes moy loipon twra esy egka8ete poio einai to parapono soy apo thn dioikhsh ths erasitexnikhs. gia pes mas giati prepei na diwxoyme ayto ton xatzatzarh k ta alla lamogia.
gia pes moy, afoy se epiase k o ponos gia to volley (k pisteyeis k oti ftaei to koytaki poy pesame) posoi paixtes efygan persy mesa sthn xronia epeidh htan aplhrwtoi.
pes moy fetos posoi einai aplhrwtoi.
ante poy sas epiase o ponos twra gia thn MANA xafnika. pona poly omws poy oi 100-200 malakes-prezakia toy petaloy exoyn fwnh. k exoyn fwnh pera apo thn kerkida k me to 10% pleon.
tespa grafteite loipon melh na vgei k kati kalo apo thn ypo8esh k an mporeite vreite k kapoion na analavei thn era k pragmatika opws eipes an den fygei monos toy o XX (pou 8a to kanei) tote 8a ton diwxoyme emeis. alla vres ton prwta.
|
virus Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2009 22:20
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ.
ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΝΔΡΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΥΤΟΣ ΕΡΙΞΕ,ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ,Κ ΣΤΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΧΕΙ 100% ΣΤΟ ΝΑ ΒΡΕΙ ΕΔΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!
Η ΝΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΕ!
ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟ ΤΩΡΑ!
|
Εγκαθετος Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 04:46
Eγω θα σου κανω μία ερώτηση Bill21.
Γιατί ολη αυτη τη καμπάνια για 10000 νεα μελη στην ερασιτεχνική δεν την εκανε οσο ήταν ο Ανατολιωτάκης στη καρεκλα; Γιατί δεν την εκανε όσα χρόνια είναι αφεντικό στην ορίτζιναλ; Πριν ήταν λυμενα τα προβλήματα;
Ο Χατζατζαρης όσο δηλώνει απλός οπαδος, εχει εναν μονο ρόλο στη προεδρια τόσο της ΚΑΕ όσο της ΕΡΑ. Να ψαξει σοβαρους ανθρώπους να ασχοληθουν, και να διαχειριστεί οσο μπορει τα προβλήματα μεχρι να τα καταφέρει να τους βρει. Ουτε να στρατολογεί μέλη, ούτε να κανει αντιπολίτευση στη ΠΑΕ, ουτε να απαιτει που θα γίνει το γηπεδο, ουτε να δίνει συνεντευξεις, ουτε να το παιζει την μία απλός αεκτζής και την αλλη εξουσία, και γενικά δε μπορει -αφου λεει πως είναι προσωρινός και μεταβατικός- να παιρνει αποφασεις που αφορουν το μακροπροθεσμο μελλον του σωμετειου. Οι μεταβατικές κυβερνήσεις δεν ψηφίζουν νομοσχέδια, απλώς υπαρχουν για να παραδοσουν την εξουσία στους επομενους.
Ψαχνει ο Χατζατζαρης να βρει τους επομενους; Ειναι αρκετα αξιοπιστος ωστε να πείσει έστω και έναν οσο το μικρό δακτυλάκι του Νοτιά να πληρώσει απο τη τσεπη του εστω και 500 φορες λιγότερα χρηματα από τον Νοτιά για αυτα τα τμηματα;
Πες μου εναν λόγο που καποιος μικρομεσαίος αεκτζης επιχειρηματίας με διάθεση να προσφέρει, θα παει να μπλεχτεί σε μια κατασταση οπου θα εχει το Χατζατζαρη πανω απο το κεφάλι του και θα του υποδεικνύει τι αποψη θα πρεπει να εχει για το γήπεδο, για τους προπονητές, για τα εισητήρια, για τους χορηγους. Και που θα βγαινουν οι κιτρινοι και οι βυζαντινοί να τον βρίζουν και να τον κοροιδευουν οταν σε κατι διαφωνουν.
Και αν αυριο γραφτουν 4000 ή 5000 νεα μελη επειδη δεν αντεχουν να κανει ο βοσκος κουμαντο, τι θα πει τοτε ο μπιγκ μπος; Μηπως θα πει ότι ο λαος της ΑΕΚ ξυπνησε και στηρίζει την οριτζιναλ και αυτόν προσωπικά να συνεχίσουν να κανουν κουμαντο επ'αοριστον; Μηπως θα πει ότι ο λαός της ΑΕΚ συμπορευεται με τις αποψεις της ερασιτεχνικής για το γηπεδο και τους μετόχους και τον κοντό, και μηπως έτσι οι μπουρδολογίες του θα αποκτήσουν μεγαλύτερο βάρος αφου θα έχει απο πίσω του τόσα νέα μέλη; Ηδη αλλωστε θεωρει οτι εκπροσωποντας την οριτζιναλ εκπροσωπει ολον τον ΑΕΚτζιδικο λαο (διαβαστε οποιαδηποτε ανακοινωση του). Τι θα γίνει αν εχει και 5000 νεα μέλη πίσω του;
Κι εσυ Μπιλ τι μας λες;
"200 malakes-prezakia toy petaloy exoyn fwnh. k exoyn fwnh pera apo thn kerkida k me to 10% pleon.".
Αυτο ήταν το ζητούμενο δηλαδη; Να πάρετε ποσοστό απο την ΑΕΚ; Και 200 αεκτζηδες εχουν το 10% της ΑΕΚ; Τι σημαίνει αυτο, ότι το 100% της ΑΕΚ είναι 2000 άτομα (τοσο μεγαλη την θέλετε;) ή ότι πιάσατε κοροιδο τις εκατονταδες χιλιάδες των ΑΕΚτζηδων και καταφερατε εσείς οι 200 να αποτελείτε πλέον το 10% αυτου του τεραστιου μεγεθους που λεγεται ΑΕΚ; Για εξηγησέ μας γιατι εγω νομίζω πως μονοι σας το λετε, οτι τελικά την εξουσία έχετε στο μυαλό σας.
|
BillR21 Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 12:55
ante pame allh mia teleytaia.
o XX mila gia thn erasitexnikh edw k xronia k protrepei ton kosmo na ginei melos. an esy exeis kleista ta aytia soy k ta matia soy den ftaiw egw. h enasxolhsh ths R me thn MANA den einai kati kainoyrgio, krata polla xronia.
gia toys sovaroys epixeirhmaties poy les twra pisteyeis ayta poy grafeis? me to skeptiko soy giati na er8ei o Notias k o ka8e Notias sthn pae AEK afoy k pali xerei oti 8a exei kapoioys panw apo to kefali soy? to oti ayta ta a8lhmata den poylane k den 8a prosferoyn thn diafhmish poy latreyoun k epizhtoyn aytoi oi epixeirhmaties to exeis skeftei ka8oloy? to oti den endiaferetai h pleiopshfeia toy kosmoy k den xerei kan ti tmhmata exoyme? to oti akoma k esy o monos logos poy asxolhse pleon me ta ths AEK pera toy podosfairikoy tmhmatos einai gia na vreis kati arnhtiko gia thn dioikhsh?
oso gia to trito meros poy grafeis me ta 4-5000 melh apla deixnei oti den exeis asxolh8ei pote soy k den to exeis to a8lhma. sthn erasitexnikh exoyme ekloges enhmerwtika. grafteite loipon k mpeite kapoios apo esas mprosta! ante na sas doyme.
gia to telos pali to "200" htan eirwniko. tosoi den 8ewreis oti eimaste? k oxi exoysia den 8eloyme fwnh 8eloyme, k osa xronia k an exoyn perasei paramenei to idio dynath, k etsi 8a einai k sto mellon, oso k an pona merikoys.
yg. pame twra gia 3h fora mhpws k parw apanthsh. gia pes mas loipon egka8ete poio einai to parapono soy apo thn dioikhsh ths MANAS AEK. poy entopizeis esy to provlhma.
VIRUS me poion akrivws tropo erixe o XX to andriko? aytos afhne aplhrwtoys paixtes? h' mhpws hsoyn sthn khfissia k eides ton XX na rixnei to koytaki?
volley gynaikwn epeidh einai 3o den paei gia anodo? isws na to eyxesai alla den. edw 8a maste.
handball aytos ey8ynetai gia thn edra? tis prohgoymenes xronies den eixame tetoio provlhma? yphrxe kati diaforetiko?mallon nai yphrxe, eixame to idio provlhma k sta alla tmhmata.
yg. den 8a apanthsw xana. ayto mhn to paroysiasetai ws adynamia. apla eite eiste ypalhlakia eite psyxika arrwstoi k egw den exw kamia orexh na tarazete eseis k thn dikh moy psyxikh hremia.
|
Byzantinos21r Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 13:05
ase mas re egka8ete me tis analyseis sou pou mou ema8es gia thn yparksh tis MANAS AEK apo tote pou anelabe o Matsas kai ema8es gia ofeiles.
Alla opws leei kai o biily elate estw kai etsi na ginete melh na diwksete ton XX.
Alla osa den ftanei h alepou ta kanei kremastaria..opws kai me ton Koureph na sou thymisw...o Zoupas sou leei kati mhpws\?? kai se poion htane tagmenos?
ainte anyparkte
|
ΚΙΤΡΙΝΟΣ Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 13:32
AΝΥΠΑΡΚΤΕ ΕΓΚΑΘΕΤΟΒΑΡΙΟΥΣ ΧΑΤΖΑΤΖΑΡΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΟΤΕ ΕΜΑΘΕΣ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΜΕΛΗ;ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΗΛΘΕ ΣΤΗΝ ΠΑΕ;
|
virus Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 13:51
ΡΕ ΕΓΚΑΘΕΤΕ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΣ ΚΙΟΛΑΣ!
ΧΑΡΑΣ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ.ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ?ΟΤΙ ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ?
ΑΣΕ ΠΟΥ Κ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ.
ΜΕΣ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΖΟΥΝΕ, ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΑΚΙ ΤΟΥΣ.
|
Εγκαθετος Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009 17:33
Ποσα χρονια ειναι ο Χατζατζαρης αφεντικο στην οριτζιναλ; Ποσα νεα μελη εφερε πριν γινει ο ιδιος προεδρος; Μην μας περνατε για τοσο χαπατα. 4500 μελη λεει ο κιτρινος δεν είχε ποτε η ΑΕΚ, τώρα τα απέκτησε. Και το λεει και με καμαρι. Τωρα εγιναν ΑΕΚ αυτοι; Πριν δεν ήταν να τα εδιναν στον Ανατολιωτάκη τα 35ευρα να πληρώσει την ΕΥΔΑΠ; Αλλα τοτε δεν εκανε μαλλον περιοδίες ο μπος.
Το 10000 μελη = 10% ΑΕΚ = 350000 ζεστα ευρουλακια για την μανουλα είναι εφευρεση της R απο τοτε που μπηκε η ίδια στα διοικητικα. Και ας αφησουμε τις υποκρισίες, καλυτερα να μη μιλαμε για μελη, για ευρω ας μιλαμε γιατί αυτο ειναι το νοημα της εκστρατειας, ετσι δεν ειναι; Δε ρωτατε κανεναν τι ομάδα είναι ή τι σχεση εχει με τον αθλητισμό, ή αν θα ερχεται να ψηφίσει στις συνελεύσεις. Δινεις 35 ευρω και νοιαζεσαι για την ΑΕΚ, δε δίνεις και είσαι ασπλαχνος γιος. Αυτο είναι το δίλλημα του Χατζατζαρη. Σαν τα κυρηγματα των παπαδων, βαλτε ευρω στο δίσκο για να πατε στο παραδεισο. Και εμεις μην ανησυχείτε, ανθρωποι του Θεου είμαστε, τι, θα τα στερήσουμε απο τους γερους και τα ορφανα που τα εχουν αναγκη; Ρε αντε ουστ.
Για τα αθλήματα που "δεν πουλανε" τα έχουμε ξαναπεί. Δεν πουλάνε, αλλά μόνο η ΑΕΚ απο τους μεγάλους συλλόγους είναι σε αυτό το χάλι. Πως γίνεται αυτό είναι απο τα μυστήρια που λεει και ο virus. Αυτοι που δίνουν τα 35ευρα τους το κανουν για να εχουν κερδος ρε μαγκα; Τι μας λες τωρα. Επειδη εσύ δε βλεπεις σοβαρους επιχειρηματίες να δωσουν με την ίδια ευκολία τα 10000πλάσια και για να κανουν το μεράκι τους αλλά και για την διαφημιστική προβολή και τη βιτρίνα σημαινει ότι δεν υπάρχουν; Υπαρχουν αλλά δεν είναι και τόσο κορόιδα.
Σκεψου τωρα εσύ εναν Κυριακού ή εναν Λατση (τυχαία παραδειγματα) που με τα φραγκοδίφραγκά τους θα συντηρούσαν 10 ερασιτεχνικά σωματεία και θα είχαν εξασφαλισμένη προβολη για τις επιχειρήσεις τους, να καθονται να μιλάνε με τον αντιχούλιγκαν για τα πλακάκια που φωσφορίζουν στο σκοτάδι και ότι δεν πρεπει να διαφημίζουν πιστωτικές καρτες στις φανέλλες και ότι εχουν ιερο καθηκον να δωσουν αγώνα για τα χωματα στη Φιλαδέλφεια. Και αν δε πανε πασο να ακουνε τους "εραστες του αθλητισμου" να βρίζουν τις μαναδες τους απο την εξεδρα. Και ποσο μαλλον ενας μικρομεσαίος επιχειρηματίας που μπορει απο μερακι και μονο να θελει να μπει και να προσφέρει οτι μπορει στην ομάδα της καρδιάς του, αλλα δεν έχει τις πλατες ενός Λατση. Ποιος σοβαρος να μπλέξει; Αντε κανας Γρανίτσας που προσπαθεί να γίνει γνωστός μπας και μπει στη βουλή ή κανενας γραφικός Ανατολιωτάκης.
Και τοτε ερχεται απο μηχανής θεός ο Χατζατζαρης να μας σώσει. "Προσωρινα" οπως λέει. Μεχρι να ερθει καλύτερος. Δηλ μαλλον ποτέ. Αν και ποιός ξερει ποσο πολυ χειροτερος θα ήταν και ο Ανατολιωτάκης με 4500 συνδρομες στον ερανο και με τα 50 χιλιαρικα που δίνουν οι μετοχοι της ΠΑΕ. Δε θα το μαθουμε ποτε μαλλον.
Μη γελιεσαι και μη συγχίζεσαι Βασιλάκη. Εξουσία θέλετε. Φωνή έχετε εδώ και πολύ καιρό. Οπου και να ανοίξεις καποια π@παρια της r θα διαβάσεις. Εκπομπη στη τηλεόραση, ρεπορτερ-μέλη, δικο σας site, στις εφημερίδες συνεχεια η φατσα του γιδοβοσκου και τα αποσταγματα βλακείας του, ακόμα και στην βυζαντινή γωνιά φυλανε σκοπιά και κρεμανε ανουσιες ανακοινωσεις τα πρωτοπαλίκαρα (που στο ονομα τους κολλανε και ενα r21 για να μην ξεχναμε ότι είναι κατευθυνόμενοι). Φωνη λοιπον σας λείπει; Μπααααα. Φωνή λειπει απο οπαδους σαν εμενα, τον Φωτη, τον Virus οι οποίοι είναι ευτυχως πλειοψηφία αλλά δυστυχως δεν έχουν αλλα μεσα να πουνε την αποψη τους παρά σε τετοια φορα. Και εκεί υπο προυποθέσεις, πχ να μην σχολιάζουν ανακοινώσεις της οριτζιναλ.
Οπαδός δε σημαίνει μέλος. Χωνεψτε το. Ουτε η αγαπη για την ΑΕΚ ουτε η ελευθερία λόγου αγοραζονται 35 ευρω. Αυτά είναι κολπα του Χατζατζαρη για να εχει υπήκοους.
Το προβλημα με την διοικηση σας; Τα εχουμε πει πολλες φορές. Ειναι ηδη μακρυ το μηνυμα αλλά αν βαριεστε να ψαξετε τα παλιά ποστ πες μου να τα ξαναπουμε.
|
|
| 13) |
ΣΧΟΛΙΑ |
|
|
|
Δεν θα είναι χειρότεροι από την
ENIC!
Οσο κι αν αφήσεις τις μέρες να περνάνε τίποτα χειροπιαστό δεν φαίνεται στον ορίζοντα. Το μόνο θετικό της εβδομάδας είναι πως το αποτέλεσμα της Κυριακής δημιούργησε πρόβλημα στον ΠΑΟ και έτσι μετά τον χοντρό καυγά Τεν Κάτε Αντωνίου στο ΟΑΚΑ μετά το παιχνίδι είδαμε χθες και το πρώτο
χαρτάκι σε προπονητή με δημόσια ανακοίνωση. Επίσης την απόρριψη μεταγραφικών εισηγήσεων με ανακοίνωση και όλα αυτά διανθισμένα με αμπελοφιλοσοφίες και ευχολόγια για την καταπολέμηση της βίας που πάντα συγκινεί μια μερίδα κοινού κι ας έχει σαν πρόβλημα σχεδόν εκλείψει όπως είδαμε και στο ντέρμπι της προηγούμενης Κυριακής που έγινε σε ένα γήπεδο εκκλησία.
Ευτυχώς οι μέτοχοι της ΑΕΚ δεν έβγαλαν τέτοια ανακοίνωση αν και στην δική μας περίπτωση θα υπήρχε κάτι θετικό γιατί θα επιβεβαιώναμε πως
υπάρχουν. Σε λίγο θα αρχίσω να φοβάμαι πως θα έχουμε νέες περιπτώσεις
Κόλεκοτ που ακόμη δεν έχω πειστεί πως δεν ήταν απλά ένας Ιρλανδός ηθοποιός θεάτρου που ανακάλυψε ο αξεπέραστος Πετράκης ή μάλλον Πέτρος Στάθης όπως του αρέσει να τον γράφω. Παλιές κακές εποχές θυμίζουν όλα αυτά και όχι μόνο επειδή επανέφερα στο μυαλό τον Κόλεκοτ. Το πολύ θετικά σε σχέση με τότε είναι πως τα χρέη δεν είναι σε εκείνο το ύψος αν και βέβαια αυτή την φορά δεν υπάρχει περίπτωση για νέα υπαγωγή στο 44. Το ύψος των υποχρεώσεων είναι μεγάλο αλλά το καλό είναι πως είναι όλα ελεγχόμενα κάτι που σε καμία περίπτωση δεν συνέβαινε πριν το 2004. Από την άποψη αυτή το μέλλον της ΑΕΚ είναι εξασφαλισμένο γιατί σε μια υγιή επιχείρηση με την δυναμική της ΑΕΚ είναι βέβαιο πως θα βρεθεί ΣΙΓΟΥΡΑ κάποιος να επενδύσει και να προχωρήσει προς το μέλλον. Το είδαμε το καλοκαίρι και πιστεύω πως θα το ξαναδούμε μόνο που αυτή την φορά η κίνηση θα γίνει από την πλευρά των ιδιοκτητών. Εκτός βέβαια αν αποφασίσουν να συνεχίσουν σε σοβαρή βάση να επενδύουν στην ΑΕΚ αλλά και να διοικούν, γιατί κάποιοι από αυτούς μπορούν, οπότε δεν τίθεται κανένα θέμα. Να το αποφασίσουν μόνο γρήγορα γιατί μια ΠΑΕ με το όνομα, την φήμη και τον λαό της ΑΕΚ που κοστολογείται από τους ίδιους 200.000.000 ευρώ, σύμφωνα με την συνέντευξη του Τάκη το καλοκαίρι, δεν μπορεί να παρουσιάζει την δημόσια εικόνα των τελευταίων ημερών.
Αν όμως φτάσουμε πάλι στο σημείο να υπάρχει ιδιοκτήτης, ιδιοκτήτες στην περίπτωση μας, που η ΑΕΚ να τους οφείλει ένα κάρο λεφτά κι από την άλλη αυτοί να μην βάζουν άλλα χρήματα επειδή θεωρούν ότι ξόδεψαν αρκετά, όπως δηλαδή με την ENIC που είχε βάλει και πολλά περισσότερα, τότε μιλάμε για εφιάλτη. Αποκλείεται όμως να το κάνουν αυτό οι παρόντες μέτοχοι. Ανθρωποι που μπήκαν εθελοντικά και με μόνο κίνητρο την αγάπη τους για την ΑΕΚ και οι οποίοι είχαν ξεκαθαρίσει ευθύς εξαρχής πως δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν ούτε ευρώ δεν είναι δυνατόν να κάνουν κάτι χειρότερο από τις ψυχρές πολυεθνικές που δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στο τέλος της ημέρας έφυγαν χωρίς να πάρουν ούτε ευρώ πίσω. Δεν τις λυπάμαι. Τα ήθελαν και τα έπαθαν και ήταν μονόδρομος το να βάλουν την ΑΕΚ στο 44 χαρίζοντας 60.000.000 ευρώ. Το έκαναν όμως. Είναι βέβαιο λοιπόν πως αν φτάσουν σε αδιέξοδο θα το κάνουν με ακόμη μεγαλύτερη χαρά οι νυν ιδιοκτήτες. Χωρίς βέβαια να έχουν πάρει εν τω μεταξύ κι άλλο δάνειο. Μην τρελαθούμε. Μια ΠΑΕ κοστολογείται 200.000.000 ευρώ θα πρέπει να μπορεί να αυτοχρηματοδοτηθεί με το 7-8% της αξίας της σύμφωνα πάντα με τον Τάκη Κανελλόπουλο. Καλό θα είναι να το κάνουν και γρήγορα γιατί οι μέρες περνάνε και οι μεταγραφές που χρειάζεται η ομάδα δεν γίνονται με αέρα. Και βέβαια δεν χρειάζονται 7-8 εκατομμύρια αλλά πολύ λιγότερα για να καλυφθούν τα εμφανέστατα κενά.
Για τον Γιώργο Κιντή που επιμένω, επειδή ξέρω, πως είναι ανιδιοτελής και τρελός ΑΕΚτζής δεν θα γράψω κάτι γιατί κι αυτός απλά δεν υπάρχει. Όταν αποφασίσει να
υπάρξει είναι βέβαιο πως κάτι θα πούμε αλλά το θέμα δεν είναι αυτός αλλά οι άλλοι που έχουν τις μετοχές και τα χρήματα για να τρέξουν την ομάδα όπως πρέπει και όχι με το αστείο τρόπο των τελευταίων ημερών. Ένα πάντως είναι το βέβαιο. Τον ΠΑΟΚ θα τον νικήσουμε. Και με διαφορά.
ΥΓ: Ελπίζω τα περί 600.000 τον χρόνο σαν
συμβολικό τίμημα για το προπονητήριο να είναι απλά κάποια κακιούλα στα πλαίσια του αλληλοφαγώματος των τελευταίων ημερών και όχι βέβαια οι απαιτήσεις Νοτιά. Αλλιώς αντί για ευεργέτη θα μιλάμε για τον νέο
Τζίνη. Τον συγχωρεμένο ιδιοκτήτη των Θρακομακεδώνων που έπαιρνε πολύ πολύ λιγότερα και δεν αποφάσισε βέβαια ο
ίδιος πως η ΑΕΚ θα φτιάξει βοηθητικό στο οικόπεδο του για να του πληρώνει το ενοίκιο.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΕΤΣΕΤΖΟΓΛΟΥ
|
| 12) |
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΑΛΑΣ |
|
|
|

Στην Ρόδο για το "διπλό"
ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΗΣ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ
Τον Σταυρό Καλυθιών στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Β εθνικής του ποδοσφαίρου Σάλας θα αντιμετωπίσει αύριο (11/01) στις 16:00 η ΑΕΚ στην Ρόδο. Η Ενωση με νίκη επιστρέφει στην κορυφή της βαθμολογίας, καθώς ο πρωτοπόρος Υπερίωνας έχει ρεπό. Ο Δημήτρης Μαντούκας δεν υπολογίζει μόνο στον αρχηγό Κώστα Λεστάκη που έχει υποστεί ρήξη χιαστών.
ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΖΥΚΑ
|